Het is weer nagenieten geblazen want er was zoveel leuks in juli! Komende tijd staan er weer genoeg leuke evenementen gepland in Ridderkerk, maar eerst een terugblik:

bouwstad

Van maandag 15 juli tot en met vrijdag 19 juli konden de kleine bouwers van Ridderkerk hun ‘eigen huis’ bouwen en schilderen tijdens Bouwstad!

Ook in augustus is er genoeg leuks te doen voor kinderen in Ridderkerk. Benieuwd? Lees alle tips via de link:

Crea bea’s

• Afgelopen maand konden volwassenen bij Reyerheem terecht om te kleuren. Heerlijk ontspannend! En dat kan deze maand ook nog. Op donderdagochtend kan je er gezellig haken en breien.
  • Bij Trefpunt Oost kwamen op maandagochtend mensen met verschillende hobby’s bij elkaar bij het Crea Café. Ook deze maand kun je Je eigen project en materialen meenemen. Of je nu wilt naaien, macrameeën, speksteen bewerken, haken, borduren, kaarten maken… In het Crea Café mag het allemaal.

zomers weer

Wat is er op een warme dag lekkerder dan in of om het water zijn? Je hoefde voor verkoeling niet ver van huis, want Ridderkerk is omringt door water.

de diabetes challenge

Deelnemers hebben afgelopen maand ervaren hoe bewegen je gezondheid en diabetes positief beïnvloedt. Stap voor stap kwamen ze samen met andere deelnemers in beweging, terwijl ze genoten van de steun en motivatie van hun wandelgroep. Ben je klaar voor een gezondere, actievere levensstijl? Meld je dan aan!

Ontdek ook