3x meuk = leuk

Verzamelaars en schattenzoekers opgelet! Je kunt je hart ophalen in Ridderkerk. Er zijn binnenkort weer pareltjes te vinden bij de Luikse Markt en de Tweedehands kinderkleding- en speelgoedbeurs. En natuurlijk doorlopend in de kringloopwinkels.

Snuisterijen

Zaterdag 21 september is er een Luikse markt op het Vlietplein. Dat is vanaf 10.00 uur ’the place to be’ voor verzamelaars en koopjesjagers. Je vindt er veel verschillende nieuwe en tweedehands artikelen, maar ook handgemaakte artikelen en andere leuke snuisterijen. Er is livemuziek van Pete Preston en je kunt er smullen van mosselen.

tweedehands kinderkleding- en speelgoedbeurs

Dinsdag 24 en woensdag 25 september is de najaarseditie van de tweedehands kinderkleding en speelgoedbeurs. Heb je nog herfst- en winterkleding of speelgoed op zolder liggen? Tijd om te verkopen! Bekijk de agenda voor meer info.

Kledingverkoop

Bezoek de tweedehands kledingbeurs in de Huiskamer van Ridderkerk. Hier scoor je iedere maand kleding voor minder dan €5,00! Mocht je geen tijd hebben om langs te komen, kom dan op een ander moment langs; er staat altijd een rekje met mooie seizoenskleding klaar voor de verkoop. Meer weten? Bekijk de agenda.

goede gebruikte

Struin je het liefst het hele jaar door tussen spullen en prullen? Er zijn in Ridderkerk maar liefst zeven kringloopwinkels. Kringloop Noordenweg heeft ruim 1.500 meter aan goede tweedehandsspullen. De vrijwilligers staan op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag klaar om je te ontvangen. Bij Opnieuw & Co (Voorzand 24) heb je zes dagen per week volop keuze in goede gebruikte artikelen, zoals kleding, servies, fietsen en meubels. En dan heb je nog Het Snuffelparadijs, het Snuffelpand, Stichting Het Anker Bolnes, Boomerang Items en Woord En Daad Hoed & Co.