Vrijwilligersmarkt Ridderkerk

Kom naar de jaarlijkse Ridderkerkse Vrijwilligersmarkt aan het Koningsplein

Wil je actief worden als vrijwilliger en weten wat er allemaal te doen is? Op zaterdag 5 oktober organiseert Facet Vrijwilligerssteunpunt weer een kleurrijke en gezellige vrijwilligersmarkt. Tijdens deze dag staat het vrijwilligerswerk in Ridderkerk centraal. Een breed veld van vrijwilligersorganisaties presenteert zich met hun vacatures uit de cultuur, zorg, natuur, sport en welzijn. Iedereen is welkom om te komen kijken bij de vele leuke en boeiende vacatures of een gesprek aan te gaan met medewerkers van de organisaties.

Vrijwilligers- en maatschappelijke organisaties presenteren wat zij op het gebied van vrijwilligerswerk te bieden hebben. De stands worden extra aantrekkelijk gemaakt met informatie en leuke hebbedingetjes. Rondom de markt zijn er diverse activiteiten. RTV Ridderkerk zorgt vanuit een pop-up studio voor een muziekje. En ontvangen live gasten aan tafel voor het programma ‘Prettig Weekend’. Wethouder Edward Piena zal de opening verrichten. Ook aan de kinderen is gedacht.
Kom je ook? De toegang is vrij!

Toegankelijkheid

Rolstoeltoegankelijk