Schaken en dammen in de Huiskamer

Ben jij klaar voor een potje schaken of dammen?

Ben je een liefhebber van dammen en schaken, of wil je het gewoon eens uitproberen? Dan hebben we goed nieuws voor je! In de Huiskamer van Ridderkerk kun je aanschuiven achter de dam- en schaakborden voor een gezellige en uitdagende middag.

Of je nu een doorgewinterde speler bent die zijn strategische vaardigheden wil aanscherpen, of een beginner die de basisprincipes van deze klassieke spellen wil leren, iedereen is welkom. De sfeer is altijd ontspannen en vriendelijk, en er is altijd wel iemand beschikbaar om je de fijne kneepjes van het spel te leren of om een spannend potje tegen je te spelen.

Naast het spelplezier is dit ook een geweldige gelegenheid om nieuwe mensen te ontmoeten en deel uit te maken van een hechte gemeenschap van spelenthousiastelingen. Onder het genot van een kopje koffie of thee kun je ervaringen uitwisselen, tactieken bespreken en natuurlijk genieten van een mooie partij dammen of schaken.

Aankomende events

Bridge