Fotografieworkshop met Mark Isarin

Leer fotograferen als een prof

Op 4 november 2024 krijg je de unieke kans om onder begeleiding van professioneel fotograaf Mark Isarin de mooiste locaties in Ridderkerk vast te leggen. Tijdens deze workshop leer je handige fotografie-technieken, zoals het spelen met licht, compositie en perspectief, terwijl je onderweg bijzondere plekken en details ontdekt.

Mark deelt zijn beste tips en trucs om geduld en oog voor detail te ontwikkelen, zodat je de perfecte foto kunt maken. We nemen de tijd om de omgeving te verkennen en verschillende technieken uit te proberen. Aan het einde van de workshop worden de foto’s bekeken en krijg je persoonlijke feedback, zodat je met nieuwe kennis en inspiratie naar huis gaat.

Een inspirerende middag voor iedereen die zijn fotografievaardigheden wil verbeteren, van beginner tot gevorderde!

*Vergeet niet je eigen fotocamera, telefoon, of tablet mee te nemen.

Aankomende events

Dansvrienden