De Diabetes Challenge

Wandel je fit

Ben je klaar voor een gezondere, actievere levensstijl? Sluit je aan bij de Nationale Diabetes Challenge (NDC), een inspirerende beweeginterventie van de Bas van de Goor Foundation. Samen met je zorgverlener, welzijnsprofessional en/of buurtsportcoach wandel je 20 weken lang, één keer per week in je eigen buurt.

Ervaar in een veilige en gezellige omgeving hoe bewegen je gezondheid en diabetes positief beïnvloedt. Stap voor stap kom je samen met andere deelnemers in beweging, terwijl je geniet van de steun en motivatie van je wandelgroep.

Meld je vandaag nog aan via de website van de Nationale Diabetes Challenge en zet de eerste stap naar een gezonder leven!

Toegankelijkheid

Iedereen die kan wandelen (ook met rollator of wandelstok) kan deelnemen en is welkom.

Aankomende events

Bridge