Buurttent XL Drievliet Het Zand

• Vlietplein, Ridderkerk
  • Gratis

Welke ideeën heeft u voor uw wijk?

Van 11.00 tot 15.00 uur bent u van harte welkom op het Vlietplein. U kunt verschillende thema’s met ons bespreken, zoals de sociale samenhang, hitte, overlast, zwerfvuil, jeugd, veiligheid, sporten en spelen. Heeft u een leuk idee voor uw buurt? Kom langs om dit te bespreken of schrijf het op en stop het in de ideeënbox.
Om 11.00 uur wordt de Buurttent officieel geopend door wethouder Henk van Os. Er worden consumptiebonnen uitgedeeld die u kunt inleveren bij onder meer Bakkerij ’t Zand, Smaeck Chocolaterie, Sporthal Drievliet, De Fuik en bij Verhage.

We organiseren deze Buurttent XL met het leefbaarheidsteam Drievliet Het Zand, Winkeliersvereniging Vlietplein, Sportcentrum Drievliet, het wijkideeteam en wijkvereniging De Fuik. We gaan graag met u in gesprek om de wijken beter, mooier, socialer, groener en levendiger te maken. Buurttenten zijn vooral voor wijkbewoners, maar iedereen uit Ridderkerk is welkom.

Luikse Markt

Ook kunt u een rondje maken over de Luikse Markt. Daar vindt u kraampjes met nieuwe artikelen maar ook tweedehands spulletjes, van antiek tot hedendaagse en van vintage tot verzamelobjecten. Er is livemuziek en u kunt genieten van een portie verse mosselen.

Sportclinics

Bij Sportcentrum Drievliet geven volleybalclub VOIO’72 en badmintonvereniging Ribad a.s. zaterdag tussen 12.00 uur en 15.00 uur clinics in het sportcentrum.

Toegankelijkheid

De locatie is goed toegankelijk

Aankomende events

Bridge